lunes, 15 de enero de 2018

Puigdemont, langosta, champagne

Com escriu David Lozano a 'EsDiario', que es qui ha eixecat la liebre, no se veu massa preocupat al expresidén catalá a díes del pleno de investidura: "Viu a tot lujo fotenli al 'amarc' champagne y la 'freda' langosta del exili".
Carlos Puchdemón passe estos díes a la capital belga aparenmén al marge de los problemes judissials que lo acassen y desconectán de la complicada situassió política que viu Cataluña a 3 díes del primé pleno del Parlamén después de les elecsións del 21-D

Lo fugit se divertíe este cap de semana a un exclusiu restaurán de Bruselas, Carnivore Grill, que está al carré Quai aux Briques 18, a la vora de la séntrica plassa de Sainte-Catherine.
Tal y com se pot apressiá a la foto que publique en exclusiva ESdiario, lo ex mandatari catalá no s'ha estat de res an este restaurán car y lo seu menú ha sigut prinsipalmén, ademés de atres entráns, champagne (no importe que no sigue cava catalá) y una suculenta langosta.
Choque la imache gourmet de Puchdemón pensán en lo rancho carselari de cap de semana que haurán mastegat a la presó los seus compañs golpistes Oriol Junqueras, Joaquim Forn y Jordi Sánchez.
Puchi: "Lo primé que faré es enviá a España a la m..."